you sick bastard!

Sjuk, som vanligt.
Fick inte gå till skolan idag heller. Jag hade bestämt mig att gå fast att jag kände mig sämst. Jag sminkade mig, klädde på mig, plattade håret osv. Sen när jag kommer ner så säger mamma att man ser på mig att jag inte mår bra, och att jag inte får gå. Jaha, bara att ta på sig mjukisbyxorna, en hello kitty pyamas tröja, ta bort sminket och mysa ner sig i soffan. Låter säkert as skönt att vara hemma och mysa i soffan. Men om  man gjort det enda sedan i tisdags (eller onsdags?) så är det inte så himla mysigt längre!

Förresten så har jag och min pojkvän 4 månader idag! Åh jag är så lycklig! Han kommer hit sen och vi ska nog bara hyra en film, köpa llite godis och  mysa idag eftersom jag är sjuk. Men all tid med honom är underbar! :)



Söt liten fläta jag har i håret va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0