Really too late to call

Sitter i soffan med en chips påse, cola med is och i sällskap av min far. Vi ser på "Det Okända", det gör vi typ alltid när vi själva får välja! Älskar spök program även fast det skrämmer skiten ur mig!
Idag tränade jag för första gången på ca 2 veckor, såå skönt! Jag älskar att träna, det är min stora passion i livet även fast jag kan vara lite seg med att komma igång med det ibland (lat som jag är) så älskar jag den där kännslan efteråt när man känner sig så duktig!



Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar

Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0