Om du visste vad jag vet

Hej!
Sitter just nu med datorn i knät i soffan och ser på tv med mammsen och pappsen. Älskling var även här förut men han var tvungen att åka hem pgr av skola imorgon!

På tal om ingenting så var jag på släktträff igår hemma hos min urgulliga moster och det var sjukt mysigt, som alltid. Jonas följde också med och jag tror att han känner sig som hemma.
Jag älskar verkligen min släkt. De är så jävla konstiga? Liksom som inte riktigt som alla andra. Och det tycker jag är bra. Helt amazing!

Btw så mår jag fortfarande inte bra (vet inte om jag skrev det i det andra inlägget men jag är aaaassss sjuk!) och det är sjukt irriterande! Jag blir liksom aldrig frisk! Jag har varit sjuk sen i ... typ tisdags och har haft feber sen dess. Och konstigt nog så längtar jag efter skolan. Har ju precis börjat gymnasiet och tycker att allt nytt är spännande och vill inte missa så himla mycket. På min skola så är det så att vi har bara 2 lektioner per dag. Och just därför missar du så otroligt mycket när du är borta en lektion. åååh!

Ae, nu ska jag börja sakna min lilla gos pojke!


Ner mysad i min gosiga rosa filt, MYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0