Pf

Nu har jag inte bloggat på jääääääääääätttteee länge. Och jag tänker inteskriva en massa ursäkter om att jag inte har haft tid för det har jag!

Igår var det premiär på Phineas & Ferb filmen "Den 2 Dimensionen". Och då kanske ni undrar, varför bryr jag mig? JO! för att det råkar vara den bästa serien i hela universum (tillsammans med HIMYM såklart!). Så jag och pojkvännen satt spetsade vid Disney Channel kl 19.00 igår med chips och läsk. Vi har även duktiga och gjorde mat innan eftersom vi är ensamma hos honom i helgen. 

Jag vet faktiskt inte ens själv varför jag är uppe såhär tidigt. Jag är trött men kan inte sova. Och Jonas ligger kvar i sängen och sover som vanligt. Snart ska jag i alla fall iväg till borgsmo där jag ska träna små tjejer i innebandy. Jag har ju gått och blivit tränare förstår ni! 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, Phineas & Ferb är ju bäst :'D

2013-03-28 @ 20:21:49
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0