Hey, read my lips

Sitter här och försöker plugga. Går mottligt bra. Jag går segt som vanligt men jag får faktiskt något gjort den här gången!
Idag har varit en trög dag fast väldigt mumsig! Det är ju förfasiken kanelbullens dag! Så det har varit skola, fått en kanelbulle i skolan, cyklat hem med två vänner, ätit maaaaaaasssssssaaaaaa kanelbullar och druckit hallonsoda med min pojke! MUMS!
Sååååååååå imorgon blir det fan gym och träning tror jag! Hahah kommer snart vara en rullande boll om jag fortsätter såhär.
Imorgon är det:

• Inlämning av samhälls uppgift: Naturrätten, Samhällskonrtaktet och maktdelning
• Redovisning i svenska: Jag ska försöka sälja mobiler till kärringar 80+
• Tyska glosor: maaasssaaa konstiga ord?

Men jag är klar med de två första, det är bara glosorna jag inte kollat igenom än. Men det kommer!



Btw så åker de här två sköna sakerna och gör ullared osäkert i helgen! WIHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0