Love is you



Det här är svårt att förklara. Passionerat men okontrollerat, ha, idioter!
Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7.
Och aldrig har kärlek drabbat mig så.
Och jag vet jag är hopplöst svår ibland.
Och jag minns när jag mådde kasst, du sa "jag kan dra vårt last."
Men det gör inte ont så länge du är med mig.
Jag nästan skäms över att säga det högt men ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill.
Det känns nästan överflödigt och använda rösten.
Oh shit vad jag älskar dig trots att jag knappt visste vad dom orden betydde.
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level.
Vi träffades liksom på chans, på nåt sätt ramla vi in i varann.
Och tänk att något jag alltid trott skulle vara så svårt, va så lätt. 
Han ligger inte ner och vilar mot min arm, så jag längtar till hans
värme och hans famn.
Någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill.
Jag håller dig hårt tätt intill mig genom regn och blåst. 
Jag finns i varje steg du tar så du behöver aldrig mer vara rädd.
I mina tankar finns det bara du o
ch jag vet, att jag inte fungerar utan dig.
Men jag vet att allting kommer ordna sig, om jag får somna brevid dig.

För han är bäst, försök & överträffa det, ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0